Opvallen met carrousel advertenties via LinkedIn

Image
Sanne Post
Online marketeer

Delen

Hoe werkt de LinkedIn carrousel advertentie?

In de oude situatie was het alleen mogelijk om via LinkedIn één afbeelding en tekst te gebruiken bij het inzetten van display advertenties. Met de carrousel advertentie kunnen er nu tien afbeeldingen gebruikt worden én een unieke tekst! Hierdoor heb je meer mogelijkheden om voordelen en hoogtepunten van je product of dienst te laten zien bij het adverteren op social media.

Ad linkedin

Verder is het mogelijk om opvallende elementen te verwerken in de advertenties. In het voorbeeld hierboven hebben we één foto verdeeld in drie verschillende foto's. Dit geeft een opvallend effect waardoor de advertentie meer opvalt tussen alle andere berichten in de LinkedIn tijdlijn van je doelgroep. Onze ervaring met LinkedIn is dat LinkedIn advertenties met een carrousel twee keer met klikken ontvangen dan de oude advertenties met maar één afbeelding.

LinkedIn adverteren voor mijn bedrijf?

Is jouw doelgroep online via LinkedIn? Beantwoordt jij deze vraag met een ja? Dan gaan we graag met je in gesprek om te bepalen welke functies, bedrijven en organisaties je wil bereiken. Neem direct contact met ons op!

En bij een nee? Dan gaan we ook graag met je in gesprek om de juiste online kanalen in te zetten voor jouw bedrijf!