Opvallen met carrousel advertenties via LinkedIn

Opvallen met carrousel advertenties via LinkedIn

Een nieuwe update bij adverteren via LinkedIn, de carrousel advertentie, is sinds kort beschikbaar. Via Facebook is de carrousel advertentie al langer beschikbaar maar nu is ook LinkedIn actief met deze advertentie vorm. Met deze optie kunnen producten en diensten nog beter gepromoot worden via het social media kanaal LinkedIn.

Hoe werkt de LinkedIn carrousel advertentie?

In de oude situatie was het alleen mogelijk om via LinkedIn 1 afbeelding en tekst te gebruiken bij het inzetten van display advertenties. Met de carrousel advertentie kunnen 10 afbeeldingen gebruikt worden + een unieke tekst. Hierdoor heb je meer mogelijkheden om voordelen en hoogtepunten van je product of dienst te laten zien bij het adverteren op social media.

Ad linkedin

Verder is het mogelijk om opvallende elementen te verwerken in de advertenties. In het voorbeeld op deze pagina hebben we 1 foto verdeeld in verschillende foto's. Dit geeft een opvallend effect waardoor de advertentie meer opvalt tussen alle andere berichten in de LinkedIn tijdlijn van je doelgroep. Onze ervaring is dat LinkedIn advertenties met een carrousel 2 keer met klikken ontvangen dan de oude advertenties met 1 afbeelding.

LinkedIn adverteren voor mijn bedrijf?

Is jouw doelgroep online via LinkedIn? Deze vraag moet je met ja of nee kunnen beantwoorden! Bij een ja gaan we graag met je in gesprek om te bepalen welke functies, bedrijven en organisaties je wil bereiken. Neem direct contact met ons op!

En bij een nee? Dan gaan we ook graag met je in gesprek om de juiste online kanalen in te zetten voor jouw bedrijf!