Nieuwsbrieven

Nieuwsbrieven

Ze stromen je mailbox binnen. Misschien ontvang je dagelijks meerdere exemplaren. Maar doe je er ook wat mee? Of belanden ze meteen in de virtuele prullenbak?

De nieuwsbrief.

Het is heel belangrijk om contact te onderhouden met je klant. Om te informeren over aanbiedingen, nieuwe acties en het laatste nieuws te vertellen. Sterker nog: het kan zelfs zorgen voor hoge bezoekersaantallen en betere verkoopcijfers.

Maar dat vraagt wel om een opvallende, succesvolle nieuwsbrief. Wij helpen jou om deze te maken en jouw e-mailmarketing te verbeteren.

Meerwaarde

Onze eerste vraag aan jou is: welke meerwaarde kun jij de klant bieden? Veel bedrijven sturen een nieuwsbrief, ook naar jouw klant. Daarom willen we samen met jou ontdekken hoe jouw nieuwbrief kan opvallen tussen al die andere exemplaren.

Je kunt meerwaarde bieden door bijvoorbeeld nuttige tips of informatie te geven over een onderwerp uit jouw branche. Maar je kunt ook een nieuw product aanbevelen of een nieuwsitem uitlichten.

Een goede nieuwsbrief kan bekendheid geven. Ook laat je aan je bestaande klanten weten dat je niet stil zit en actief bent binnen je vakgebied.

Resultaat met een nieuwsbrief?

Is jouw nieuwsbrief succesvol? Dat is het mooie aan de online wereld: resultaat kun je meten. In onderstaande afbeelding zie je een dag waarop een nieuwsbrief is verstuurd. Om drie uur 's middags om precies te zijn. Zie je hoe de bezoekersaantallen omhoog schieten?

Nieuwsbrief resultaten

Met een nieuwsbrief zorg je niet alleen voor meer bezoekers. Wanneer je de lezer raakt of prikkelt, is dit ook gunstig voor jouw bezochte pagina's, gemiddelde leestijd en aanvragen. Zoals je hieronder kunt zien, heeft de verstuurde nieuwsbrief al tien nieuwe afspraken gerealiseerd via het formulier op de website.

Nieuwsbrief resultaten

Haal jij het beste resultaat met jouw nieuwsbrief? Of eindigt het in de virtuele prullenbak? Wij denken graag met je mee! Neem direct contact op!