Advertentiebeheer 
voor het behalen van meer rendement uit je ads

Heb je altijd al heel specifiek willen meten hoeveel van jouw contactpersonen gegenereerd zijn door Google Ads, Facebook Ads of LinkedIn Ads? En wil je daarnaast precies weten wat deze contactpersonen uiteindelijk als rendement hebben opgeleverd? HubSpot biedt dé oplossing! Door alle advertising accounts als Google Ads, Facebook Ads en LinkedIn Ads met HubSpot te verbinden, zullen jouw advertentie gegevens, zoals vertoningen en clicks, onmiddellijk worden gesynchroniseerd met HubSpot.
Schermafbeelding-2022-05-09-om-12.31.00

Meer weten over HubSpot? Vraag een demo aan!

Een greep uit de voordelen

Overzicht in ads

Bekijk al jouw lopende campagnes van zowel Facebook, LinkedIn als Google in een gezamenlijk overzicht.

Resultaten dashboard

Ontdek de prestaties van je advertenties, analyseer deze en stuur bij waar nodig.

Waarde bepalen

Wij geven je, naast de standaard statistieken, inzicht in het aantal nieuwe contactpersonen en kunnen zelf precies zien wie dit zijn.

Klantreis bekijken

Volg de door jou bereikte klant in haar reis over de website. Welke pagina's zijn bekijken en welke acties zijn door deze persoon uitgevoerd.

Monitoren van Ads accounts

De kracht van HubSpot zit niet in het laten zien van de standaard dashboard statistieken. Het tonen van statistieken is namelijk ook mogelijk in de advertentie accounts zelf. Wat HubSpot zo uniek maakt, is het samenbrengen van de kosten en opbrengsten uit de advertenties en het uiteindelijke rendement hierop. Doordat HubSpot niet alleen een marketingtool is, maar ook een CRM- en sales-tool, kan HubSpot heel specifiek meten welke aangemaakte contactpersonen uit welke advertentie komen en hoeveel geld deze contactpersoon heeft opgeleverd. Door deze functionaliteit krijg jij heel gemakkelijk inzicht in de prestaties van de lopende advertenties.
 
 

Advertising dashboard

In het advertentie dashboard kun je de gegevens van elk van jouw gekoppelde advertentieaccounts analyseren en de prestaties van individuele advertentiecampagnes tot in detail bekijken. Een dashboard rapport toont verschillende statistieken zoals: de vertoningen, klikken, aantal nieuwe contacten, gegenereerde deals, de totale advertentie-uitgaven en ROI van jouw geselecteerde advertentiecampagnes. Door dieper in te gaan op specifieke campagnes en advertenties krijg je extra statistieken om op te filteren. Daarnaast is er ook een overzicht te vinden van de statistieken rechtstreeks uit de advertentie accounts.

Ontdek de belangrijkste tools van HubSpot

rapportages-1

Rapportages

campagnes-1

Campagnes

crm-1

CRM

socialmedia-1

Social Media

seo-1

SEO

automatiseringen-1

Automatisering

emailmarketing-1

E-mailmarkerting

chat-1

Chat