HubSpot: Marketing Hub

De Marketing Hub van HubSpot is een krachtig en easy-to-use platform waar al jouw marketing samenkomt. Dat is wat ons betreft het grootste en ook belangrijkste voordeel van HubSpot. Waarom dat zo fijn is? Je hebt geen verschillende programma’s meer nodig om jouw nieuwsbrieven, blogs, social media etc. te maken en te beheren en hebt gemakkelijk overzicht. Dat bespaart kostbare tijd!

HubSpot Marketing Hub

Gratis en vrijblijvende demosessie

Weten of HubSpot iets voor jouw onderneming is?

Wat WebProfit met de Marketing Hub voor jouw bedrijf kan doen

Met de Marketing Hub beschikken we over de krachtigste tools om jouw bedrijf te laten groeien. Hiermee komt jouw marketingstrategie echt goed uit de verf. We laten jouw bedrijf opvallen en stimuleren conversies. Je kunt er zelf altijd in en hebt zo alle inzicht in campagnes en resultaten. Samen met jou passen we, waar nodig, jouw marketingstrategie aan naar aanleiding van de rapportages. 

Zo ondersteunt de Marketing Hub jouw marketingstrategie

In de Marketing Hub vind je talloze tools voor een optimale marketingstrategie:

Opvallen

Bereik jouw doelgroep met goede content door middel van blogs, SEO, SEA, social media, video en live chat.

Converteren

Verander jouw website bezoekers in leads met een gepersonaliseerde maar schaalbare aanpak met goede landingspagina’s, formulieren, marketing automation, e-mailmarketing, account based marketing, lead tracking en management.

Rapporteren en aanpassen

Zet de neuzen binnen jouw team dezelfde kant op door data te vertalen in strategieën die impact hebben. Marketing analytics en overzichten op maat.

Inboundmarketing strategie_WebProfit-2-1

Inbound marketing WebProfit strategie

Je kunt niet langer om Inbound Marketing heen! Waarom? Onze WebProfit strategie geeft het antwoord én biedt de mogelijkheid om als bedrijf te groeien. Waar wacht je nog op? Duik in de urgente en boeiende wereld van Inbound Marketing met WebProfit! 

Laten we samen werken met HubSpot

Wil jij jouw bedrijf verder laten groeien met een echt goede marketingstrategie? Door met ons samen te werken in HubSpot profiteer je van alle voordelen van het systeem én van de kennis van onze experts. Wij richten de Marketing Hub voor je in, helpen je op gang en vervolgens ondersteunen we je waar je dat wilt. Wil je een deel zelf doen, of jouw marketing in geheel uitbesteden? Het kan allemaal. 

Gebruik je al HubSpot en kun je wel wat ondersteuning gebruiken? Ook dan kun je bij ons terecht. Wij helpen je graag om méér uit HubSpot te halen!

Starten met HubSpot

De basis van een inbound marketing strategie en werkwijze via HubSpot begint bij een kennissessie. Wij willen graag van jullie weten tegen welke problemen jullie aanlopen, wat jullie doelstellingen zijn en welke stappen jullie graag nog maken. Daarnaast bespreken we naar elementen die bijdragen aan de inbound strategie, denk aan:

  • Het maken / bijwerken van buyer persona's (klantprofielen).
  • Het in kaart brengen van verschillende klantreizen.
  • Het analyseren van de huidige content, in hoeverre voldoet deze?
  • Etc.

Hoe meer wij weten, hoe beter wij jullie online marketing activiteiten kunnen inrichten. Wanneer we dat al in deze fase doen, houden we hier bij het inrichten van HubSpot direct rekening mee.

Als HubSpot partner verzorgen wij zelf het onboardingsproces voor onze klanten. In deze fase richten wij HubSpot op technisch gebied volledig voor je in, zodat alles aansluit op jouw situatie. Denk hierbij aan het inrichten van het CRM, het koppelen van campagnes, social media en bijvoorbeeld het overzetten van je e-mailbestanden van Mailchimp naar HubSpot, maar ook het omzetten of koppelen van je website formulieren in Hubspot en het koppelen van persona's aan je klanten.

Wanneer de technische onboarding volledig is afgerond, plannen we een call in om alles met je door te nemen.

Nu HubSpot technisch gereed is voor gebruik, wordt de focus verlegd naar marketing! Aan de hand van de voltooide kennissessie wordt een plan samengesteld voor onder andere het aanmaken en verbeteren van advertenties, SEO pagina's en worden er thema's aangemaakt, welke de leidraad vormen voor jou langetermijnplan.

In deze fase hebben we een duidelijk plan voor ogen en gaan onze specialisten starten met het creëren van content. Denk hierbij aan het activeren van de eerste campagnes, het schrijven van nieuwe pagina's, het inrichten van automatiseringen etc. Stap voor stap werken wij met jou naar nieuwe business toe.

De vele content en data in HubSpot gaan je een grote hoeveelheid aan data teruggeven. Wij zorgen ervoor dat deze informatie behapbaar blijft en maken voor jou gepersonaliseerde rapportages en dashboards. Zo ben jij altijd op de hoogte van de laatste (en realtime) resultaten.
 
Webprofit2.0-0537-1

Dirk-Jan Kranendonk | Online marketeer

Zullen we eens sparren?

Bel of stuur direct een e-mail aan Dirk-Jan Kranendonk!

Contact

Zullen we samen resultaten boeken?