HubSpot brengt al je belangrijke marketingtools samen binnen één platform. Hierdoor weet je beter wie je klanten zijn en hoe zij zich bewegen. Ontwikkel onder andere doelgerichte campagnes, creëer relaties door middel van e-mailmarketing en bereik klanten op het juiste moment door gebruik te maken van automatiseringen. Door inzet van HubSpot brengen we de marketing van jouw organisatie naar een volgend niveau.

 

HubSpot-Lead-Generation
HubSpot-E-mailmarketing
HubSpot-CRM

Meer weten over HubSpot? Vraag een demo aan!

Ontdek de belangrijkste tools van HubSpot

hubspot-partner/adverteren/
SEA
Wij zorgen ervoor dat jouw advertenties volledig meetbaar worden. Krijg uitgebreide inzichten en zie direct het rendement per campagne.
hubspot-partner/crm/
CRM
HubSpot verbindt marketing en sales aan één CRM-pakket. Zo staat alle informatie op een plek en is deze toegankelijk voor alle relevante afdelingen.
hubspot-partner/seo/
SEO
Bij WebProfit brengen wij jouw SEO, zowel technisch als tekstueel, naar een hoger niveau. Wil jij meer kwalitatieve bezoekers? Begin dan nu met SEO.
hubspot-partner/rapportages/
Data & Analytics
Het beheren, opslaan en analyseren van verschillende data brengt jouw bedrijf écht verder. Lees hier hoe wij dat doen!
strategie/campagnes
Campagnes
Bekijk, beheer en voer campagnes uit, rechtstreeks in je marketingsysteem. Wij bieden je alles wat je nodig hebt om campagnes te plannen en optimaliseren.
hubspot-partner/emailmarketing
E-mailmarketing
E-mailmarketing speelt een belangrijke rol in de online marketing. Het is een meetbare en betaalbare manier om een langdurige klantrelatie op te bouwen.
hubspot-partner/social-media/
Social Media
Wij beheren jouw social media en denken op strategisch vlak met je mee. Samen maken we jouw bedrijf zichtbaar voor iedereen.
hubspot-partner/automatiseringen/
Marketing Automation
Je ziet het steeds vaker. Standaard processen worden vervangen door Marketing Automation, en dat is niet voor niets. WebProfit helpt je verder!

Starten met HubSpot

De basis van een inbound marketing strategie en werkwijze via HubSpot begint bij een kennissessie. Wij willen graag van jullie weten tegen welke problemen jullie aanlopen, wat jullie doelstellingen zijn en welke stappen jullie graag nog maken. Daarnaast bespreken we naar elementen die bijdragen aan de inbound strategie, denk aan:

  • Het maken / bijwerken van buyer persona's (klantprofielen).
  • Het in kaart brengen van verschillende klantreizen.
  • Het analyseren van de huidige content, in hoeverre voldoet deze?
  • Etc.

Hoe meer wij weten, hoe beter wij jullie online marketing activiteiten kunnen inrichten. Wanneer we dat al in deze fase doen, houden we hier bij het inrichten van HubSpot direct rekening mee.

Als HubSpot partner verzorgen wij zelf het onboardingsproces voor onze klanten. In deze fase richten wij HubSpot op technisch gebied volledig voor je in, zodat alles aansluit op jouw situatie. Denk hierbij aan het inrichten van het CRM, het koppelen van campagnes, social media en bijvoorbeeld het overzetten van je e-mailbestanden van Mailchimp naar HubSpot, maar ook het omzetten of koppelen van je website formulieren in Hubspot en het koppelen van persona's aan je klanten.

Wanneer de technische onboarding volledig is afgerond, plannen we een call in om alles met je door te nemen.

Nu HubSpot technisch gereed is voor gebruik, wordt de focus verlegd naar marketing! Aan de hand van de voltooide kennissessie wordt een plan samengesteld voor onder andere het aanmaken en verbeteren van advertenties, SEO pagina's en worden er thema's aangemaakt, welke de leidraad vormen voor jou langetermijnplan.

In deze fase hebben we een duidelijk plan voor ogen en gaan onze specialisten starten met het creëren van content. Denk hierbij aan het activeren van de eerste campagnes, het schrijven van nieuwe pagina's, het inrichten van automatiseringen etc. Stap voor stap werken wij met jou naar nieuwe business toe.

De vele content en data in HubSpot gaan je een grote hoeveelheid aan data teruggeven. Wij zorgen ervoor dat deze informatie behapbaar blijft en maken voor jou gepersonaliseerde rapportages en dashboards. Zo ben jij altijd op de hoogte van de laatste (en realtime) resultaten.