Website laten maken

Jouw website is jouw online visitekaartje. En misschien wel meer. Het is daarom belangrijk dat je een website hebt die bij je past, technisch helemaal klopt en gebruiksvriendelijk is. Een goede website zorgt voor meer bezoekers en klanten.
Is jouw website wel aan een opfrisbeurt toe of ben je op zoek naar een partij die jouw eerste website realiseert? Maak kennis met het team van WebProfit. Wij designen, bouwen en onderhouden jouw website met WordPress.

Websites ontwikkelen met WordPress

Bij WebProfit maken we gebruik van het CMS programma WordPress. Ongeveer 38 procent van alle websites draait op WordPress. En dat heeft ook een reden: het is een eenvoudig content management systeem waarmee je jouw website kunt beheren.

De voordelen van WordPress

  • Gebruiksvriendelijk systeem
  • Snel een website maken
  • Flexibel
  • Zoekmachinevriendelijk
Image

Webhosting en onderhoud

Het team van WebProfit neemt je zorgen uit handen. We maken mooie websites maar regelen ook het onderhoud en de hosting. Op deze manier heb je één partij die alles voor je regelt.

Webshop maken

Online producten verkopen begint met het opzetten en bouwen van een webshop. Wij vertalen jouw kennis in een professionele webshop met de juiste uitstraling. Zo kun jij je tijd investeren in je eigen bedrijf.

Bij WebProfit hebben we ruime ervaring met het opzetten van succesvolle webshops met verschillende systemen. Eerst registeren we een domeinnaam. Daarna verzorgen we de webhosting. We ontwerpen de webshop en brengen het tot leven. Ook zetten we de producten in de webshop. Ten slotte monitoren en verbeteren we de webshop.

Samenwerken met WebProfit

Als je in het bezit bent van een mooie webshop dan moet deze natuurlijk ook online gevonden worden. Bij WebProfit beschikken we over de juiste online marketing middelen, kennis en ervaring. Onze specialisten werken samen met jou aan een strategie om jouw online positie te verbeteren. Dit doen we door je huidige situatie in kaart te brengen, onderzoeken hoe je scoort op bepaalde zoekwoorden, uitzoeken wie en waar jouw doelgroep is, bekijken via welk kanaal we jouw potentiële klanten het beste kunnen bereiken en welke verdere stappen we kunnen ondernemen voor jouw (online) ambities.